economicstoday2023
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Чайченко, Русак, РОЛЬ СУВЕРЕННИХ ФОНДІВ ДОБРОБУТУ В ДОСЯГНЕННІ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Перейти донизу

Чайченко, Русак, РОЛЬ СУВЕРЕННИХ ФОНДІВ ДОБРОБУТУ В ДОСЯГНЕННІ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ Empty Чайченко, Русак, РОЛЬ СУВЕРЕННИХ ФОНДІВ ДОБРОБУТУ В ДОСЯГНЕННІ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Повідомлення автор Admin Ср Лист 22, 2023 6:32 am

Чайченко Володимир Володимирович
Магістр, КНУ ім. Тараса Шевченка
Русак Денис Миколайович
к.е.н., проф., КНУ ім. Тараса Шевченка


РОЛЬ СУВЕРЕННИХ ФОНДІВ ДОБРОБУТУ В ДОСЯГНЕННІ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Для того, щоб досягти Цілей сталого розвитку (ЦСР), необхідно спрямувати значний обсяг довгострокового інвестиційного капіталу в сектори, які можуть допомогти каталізувати покращення в тих сферах, де було виявлено потребу в цьому. Теоретично існує значна кількість довгострокового капіталу, доступного для вирішення деяких з найбільш нагальних проблем, з якими ми стикаємося в суспільстві сьогодні, але практично складно сфокусувати достатню кількість ресурсів до точок які вимагають такого фінансування. На глобальному рівні суверенні фонди добробуту (СФД) є одним з основних джерел капіталу, який має потенціал для довгострокового інвестування в сектори, які цього відчайдушно потребують.
Однак існує низка проблем, що перешкоджають притоку капіталу в сектори сталого розвитку. Це питання, пов'язані з тим, як створюються самі фонди, і з процесами, пов'язаними з інвестуванням. Існують також проблеми з боку уряду та державної політики щодо забезпечення того, щоб довгостроковий капітал СФД міг вливатися в довгострокові екологічні проекти, які потребують інвестицій.
Зараз, суверенні фонди можуть інвестувати на державних або приватних ринках, у боргові інструменти або акції. Інвестиції на державному ринку зазвичай мають вторинний вплив на ЦСР, тоді як інвестиції на приватному ринку мають більше можливостей для масштабного впливу на ЦСР. Однак схильність СФД інвестувати в альтернативні класи активів значною мірою залежатиме від схильності цих інвесторів до ризику. Спосіб доступу до цих приватних ринкових інвестицій також визначає ефективність суверенних фондів для інвестування в ЦСР.
Уряди можуть сприяти залученню суверенного капіталу для досягнення ЦСР, створюючи суверенні фонди розвитку з конкретним мандатом на інвестування в інфраструктурний сектор, такі як Національний фонд інвестицій та інфраструктури (NIIF) в Індії. Уряди також можуть "скидати" активи досвідченим інституційним інвесторам, як це відбувається в Австралії та Канаді з їхніми СФД. Політичні та структурні реформи в уряді необхідні для забезпечення надходження необхідних інвестицій у сектори, які надають суспільству основні послуги. Відкриття об'єктів інфраструктури та житлового фонду для приватних інвесторів було політично чутливим питанням, що створювало бар'єри для інвестицій. Однак з'являються інноваційні та комплексні сталі технології, які вимагають значних інвестицій, через які уряди визнають доцільність прямого партнерства з довгостроковими інституційними інвесторами, такими як суверенні фонди.
ООН визначає найважливіший елемент у сприянні сталим інвестиціям зі сторони Суверенних інвестиційних фондів - стабільне звітування СФД щодо своїх інвестицій в сталі проекти. За 2022 рік такі звіти стали частішими. Якщо в 2019 про свою сталу діяльність звітувало лише 4 СФД, то в 2022 таких стало 6. Це, однак, недостатній рівень звітування, оскільки він складає всього 30% всіх СФД в підбірці ООН.
Фонди, що звітують, стають дедалі чутливими до кліматичних ризиків: понад чотири з п'яти фондів розробили кліматичну стратегію або стратегію скорочення викидів CO2, і стільки ж звітують про використання міжнародної системи звітності зі сталого розвитку, наприклад, TCFD. Однак, залишається велика частка неточностей у звітності, і немає єдиного, загальноприйнятого стандарту такого звітування.
Фонди, що звітують, також визначають кліматичні цілі для своїх інвестиційних рішень та стратегій інтеграції сталого розвитку, причому понад дві третини найбільших СФД використовують конкретні кліматичні цілі, наприклад, чисті викиди. Однак лише один з п'яти фондів використовує процес аудиту або сертифікації для оцінки своєї звітності для інтеграції ESG.
Таким чином, суверенні фонди мають значні можливості для інвестування в сфери, що сприяють досягненню ЦСР. Можна стверджувати, що в сектори ЦСР вже було здійснено значний обсяг інвестицій, хоча це переважно робилося на вторинній або пасивній основі. Ключова рекомендація щодо фінансування розвитку полягає в тому, щоб звернути увагу на розробку стійких і вимірюваних показників та стандартів ЦСР, які СФД могли б включити у свій інвестиційний процес та стимулювання розкриття звітностей по їхнім інвестиціям. Це може бути застосовано до всіх інвесторів, незалежно від їхнього розміру, складності або схильності до ризику. Уряди мають відігравати важливу роль у створенні можливостей для інвесторів у масштабованих, високоефективних і привабливих сталих секторах. Політичні рекомендації мають зосереджуватися на тому, щоб уряди заохочували інвесторів, які продемонстрували значну прихильність до ЦСР, шляхом партнерства з ними у великих інвестиційних проектах, які можуть досягти значних масштабів та впливу, таких як великі інфраструктурні проекти з нуля особливо в країнах з економікою, що розвивається.

Джерела
1. Global SWF. Sovereign Wealth Funds and Public Pension Funds Data Platform - Global SWF. URL: https://globalswf.com/reports/2023annual .
2. SOVEREIGN WEALTH FUNDS INVESTMENT IN SUSTAINABLE DEVELOPMENT SECTORS. UN. URL: https://www.un.org/esa/ffd/high-level-conference-on-ffd-and-2030-agenda/wp-content/uploads/sites/4/2017/11/Background-Paper_Sovereign-Wealth-Funds.pdf.
3. Sustainability integration by public pension and sovereign wealth funds, 2022. UNCTAD. URL: https://unctad.org/publication/sustainability-integration-public-pension-and-sovereign-wealth-funds-2022 .
4. How Public Pension and Sovereign Wealth Funds Mainstream Sustainability - IIPSD. IIPSD. URL: https://sdginvestors.net/document/how-public-pension-and-sovereign-wealth-funds-mainstream-sustainability/ .


Admin
Admin

Кількість повідомлень : 146
Дата реєстрації : 21.11.2023

https://economicstoday2023.forumotion.me

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Павлова, РОЛЬ БІЗНЕСУ У РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
» Мацибора, ПЕРЕДУМОВИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
» Гуда, ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ЕКОНОМІКУ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
» Супрун, СУЧАСНА ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА ЯПОНІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГУВАННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
» Овецька , ІНДИКАТОРИ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі