economicstoday2023
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

Маліновська, Федоров, РОЛЬ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У ВІДНОВЛЕННІ ФІНАНСОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД В УКРАЇНІ

Перейти донизу

Маліновська, Федоров, РОЛЬ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У ВІДНОВЛЕННІ ФІНАНСОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД В УКРАЇНІ Empty Маліновська, Федоров, РОЛЬ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У ВІДНОВЛЕННІ ФІНАНСОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД В УКРАЇНІ

Повідомлення автор Admin Вт Лист 21, 2023 10:53 am

О.Я. Маліновська, к.е.н., доцент
Львівський національний університет імені Івана Франка
С.М. Федоров, здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освіти
Львівський національний університет імені Івана Франка



РОЛЬ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У ВІДНОВЛЕННІ ФІНАНСОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД В УКРАЇНІ

Фінансова інфраструктура в Україні після воєнних дій стає важливим аспектом для економічного відновлення. Пошкодження банків, ринків та інших складових фінансової системи під час військових дій потребує швидкого відновлення. Державне управління в цьому контексті відіграє вирішальну роль у відновленні фінансової стабільності та сприянні розвитку економіки.
У процесі стратегічного планування Державне управління займає ключову позицію:
● Розробка стратегій відновлення фінансової стабільності: Це означає розробку конкретних планів та дій для відновлення функціонування фінансової системи. Вона може включати в себе визначення пріоритетних напрямків відновлення, ресурсів, необхідних для цього процесу, а також стратегій протидії можливим ризикам та викликам.
● Формулювання політик та регулятивних механізмів для ефективного відновлення: Державне управління визначає політичні рамки та створює регулятивні механізми, необхідні для впровадження стратегій відновлення. Це може включати у себе прийняття законів, створення нормативно-правових актів, а також регулювання функціонування фінансових установ і ринків.
Ці два аспекти відображають важливість активного участі Державного управління у формуванні стратегій та політик для відновлення фінансової інфраструктури після воєнних конфліктів чи кризових ситуацій[3].
Роль Державного управління у координації дій після конфлікту полягає в організації спільних зусиль різних галузей та установ для відновлення фінансової системи. Це включає сприяння взаємодії між фінансовими установами, урядовими структурами та приватним сектором для оптимального використання ресурсів, розробки спільних стратегій та спрямування зусиль на відновлення економічної стабільності. Державне управління виступає як координатор, що спрямовує зусилля на вирішення фінансових викликів та ефективне відновлення фінансової інфраструктури після конфлікту або воєнних дій.
У відновленні фінансової інфраструктури після конфліктів або воєнної дії важливу роль відіграє нагляд та контроль за фінансовими процесами. Це включає постійний аналіз функціонування фінансових систем, ринків та установ з метою визначення проблемних моментів та їх вирішення для підтримки стабільності та ефективності фінансового середовища країни. У повоєнний час сам по собі нагляд та контроль за фінансовими процесами можна забезпечити за допомогою створення спеціалізованих комітетів чи комісій, розробки та вдосконалення нормативно-правової бази, постійного моніторингу фінансових установ і сприяння прозорості та відкритості в передачі фінансової інформації. Такі заходи спрямовані на вчасне виявлення можливих ризиків та проблем у фінансовій системі та забезпечення стабільності фінансових процесів у країні[2].
Не можна також забувати, що надзвичайно важливим для забезпечення фінансової стабільності державного апарату у будь-який період є сприяння розвитку фінансової грамотності в Україні , що включає активну участь у проведенні освітніх кампаній, спрямованих на підвищення рівня фінансової освіченості серед населення. Це означає організацію навчальних заходів, семінарів, та розповсюдження інформації про фінансові послуги та правильне використання фінансових інструментів для широкого кола громадян. Такий підхід сприяє підвищенню свідомості громадян щодо фінансових питань та надає можливість отримати доступ до важливої інформації про фінанси для прийняття обгрунтованих фінансових рішень[1].
Одним з найшвидших виходів з будь-якої фінансової кризи - це отримання необхідних для цього ресурсів ( в умовах капіталізму цими ресурсами служать , як правило, фіатні гроші ) у вигляді прямих чи непрямих інвестицій. Щоб залучати більше інвестицій та сприяти розвитку фінансових інструментів, Україна може активно стимулювати інвесторів та формувати сприятливі умови для бізнесу. Це включає в себе прийняття ряду заходів, спрямованих на зменшення адміністративних бар'єрів для бізнесу, спрощення процедур реєстрації та ведення бізнесу, а також створення прозорих і стабільних правил гри для інвесторів.
Також важливо розвивати нові фінансові інструменти, які сприятимуть відновленню. Це може охоплювати створення фінансових механізмів підтримки відновлення після конфліктів, розробку програм інвестування у відновлення інфраструктури, підтримку інноваційних фінансових інструментів для стимулювання економічного росту. Такий розвиток інвестиційних можливостей та фінансових інструментів може відігравати ключову роль у відновленні після війни або конфлікту[5].
Створення сприятливих умов для розвитку бізнесу та економіки грає надзвичайно важливу роль у підготовці тла для розвитку підприємництва після кризових ситуацій. Це включає створення регулятивних умов, спрямованих на підтримку та розвиток підприємництва, зменшення адміністративних бар'єрів, стимулювання інновацій та інвестицій, а також сприяння створенню та розвитку бізнес-інфраструктури. Такий підхід сприяє покращенню бізнес-середовища , що в свою чергу підвищить конкурентоспроможність нашої країни.
Соціально-економічний розвиток вважається ключовим для країни, оскільки він відображається не лише у фінансовій стабільності, а й у покращенні якості життя громадян. Урахування впливу відновлення фінансової інфраструктури на цей розвиток виявляється важливим, оскільки вона є фундаментом для функціонування економіки. Поновлення фінансових механізмів не лише забезпечує стабільність банківської системи та ринків, але й має прямий вплив на кредитування бізнесу, розвиток малого та середнього підприємництва, що впливає на зайнятість та соціальний прогрес. Однак важливо розуміти, що відновлення фінансової інфраструктури - це лише один з елементів, які впливають на соціально-економічний розвиток. Урахування цього впливу дозволяє краще зрозуміти важливу роль фінансової системи у формуванні економічного та соціального ландшафту країни[4].
Виходячи з вищесказаного , можна зробити висновок , що саме Державному управлінню надається ключова роль у відновленні фінансової інфраструктури після повоєнного періоду в Україні. Ефективне керівництво та стратегічне планування є необхідними для забезпечення стабільності фінансової системи та сприяють економічному відновленню, що в свою чергу призводить до покращення якості життя громадян. Координація дій, контроль над фінансовими процесами, розвиток нових інструментів та сприяння бізнес-середовищу є важливими складовими для успішного відновлення фінансової інфраструктури. Це дозволить країні покращити свою економічну та соціальну ситуацію, розбудувати стійкі механізми для подальшого розвитку та сприятиме створенню сприятливого середовища для бізнесу та інвестицій у майбутньому.

Перелік інформаційних джерел

1. 1. Olga Malinovska ANTI-CRISIS MANAGEMENT: GLOBAL TRENDS AND NATIONAL PECULIARITIES / Olga Malinovska, Uliana Motorniuk, Marta Terebukh – Kaunas, Lithuania : Vytautas Magnus University, 2022. – 16 p. – ISBN ISBN 978-9934-26-272-2. http://.lvbaltijapublishing/omp/index.php/bp/catalog/book/311/8594/17959-1.
2. Трансформація моделей управління освітою в територіальних громадах: стан, проблеми перспективи: колективна монографія / За заг. ред. Клясен Н. Л., Пушкарьова Т. О. // Kиїв : ТОВ НВП «Росток А. В. Т.», 2022. 428 с. Маліновська О. Я., Вітчизняні моделі управління розвитком освітніх програм: правові аспекти (підрозділ 2.2., розділ 2, С. 71 – 89). ISBN 978-617-512-299-0
https://www.airo.com.ua/transformacziya-modelej-upravlinnya-osvitoyu-v-teritorialnih-gromadah-stan-problemi-perspektivi/
3. Kornieieva, T., Malinovska, O., Sokolik, L., Bortnikova, M. (2022). SMART management of sustainable development of the region in the context of globalization. International Journal of Sustainable Development and Planning, Vol. 17, No. 6, pp. 1765-1772. https://doi.org/10.18280/ijsdp.170610
4. Маліновська О.Я. Сучасні технології вдосконалення процесів управління даними — пілотні дослідження серед польських та українських підприємств /Маліновська О.Я. Нестерак Я., Височанська М.Я.//Науково-практичний журнал Збалансоване природокористування №4 2022 м. Київ С.47-61.
https://journals.uran.ua/bnusing/article/view/275032
5. Маліновська О.Я. Теоретичні основи ефективності функціонування органів місцевого самоврядування /Маліновська О.Я., Ревуцький А.І. //Науково-практичний журнал Збалансоване природокористування №3 2022 м. Київ С.70-78. https://journals.uran.ua/bnusing/issue/view/15967






Admin
Admin

Кількість повідомлень : 146
Дата реєстрації : 21.11.2023

https://economicstoday2023.forumotion.me

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» Єлісєєв, КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ТЕХНІЧНОЇ ТА ФІНАНСОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ДЛЯ МІЖНАРОДНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ
» Колотило, Герасименко, ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
» Маліновська, Очич, СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВИКЛИКИ ДЛЯ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВІЙНИ В УКРАЇНІ[
» Камінська , Куран , Супрун, Белінська МОДЕЛЮВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКОЮ В УКРАЇНІ
» Нечипоренко, ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі